שאלות נפוצות


שאלה 1:   האם אני יכול להחליף המועד שנקבע להצגת המנוי שלי?
תשובה:     בהחלט כן, כל הצגת מנוי מוצגת 32 פעם ולכן יש באפשרות המנוי לבקש להחליף את המועד, חשוב לציין שעם החלפת המועד המקום יהיה על בסיס מקום פנוי.


שאלה 2:   עד מתי יש באפשרותי לבקש להחליף מועד של הצגת המנוי?
תשובה:    בקשה להחלפת מועד תתקבל עד השעה 18:00 של ערב הצגת המנוי שברצונך להחליף.

שאלה 3:   מה קורה אם לא ביקשתי להחליף את מועד ההצגה ולא הגעתי להצגה?
תשובה:    לצערינו הרב במידה שבקשתך לשינוי מועד לא התקבלה ואושרה בזמן שצויין לעיל, פיספת את ההצגה.

שאלה 4:   לפעמים אני נכנס לאולם ורואה כסאות רקים בשורות קדמיות ובמקומות שמאוד הייתי רוצה לשבת ונאמר לי ע"י נציגות השירות המקומות תפוסים?
תשובה:    נציגות השירות עדכנו אותך בתמונת מצב הפורמלית של האולם" לצערינו מידי פעם הלקוח אינו מעדכן בדבר שינוי מועד ומבחינת התיאטרון המושב תפוס ולא פנוי. לכן מאוד חשוב שלכל מנוי שלא מסתדר מסיבה כל שהיא להגיע להצגה, עליו לעדכן את התיאטרון עד השעה 18:00 וזאת על מנת לאפשר למנויים אחרים אשר ביקשו לשפר מקום לקבל את מבוקשם.

שאלה 5:   הגעתי לתיאטרון לצפות בהצגת בחירה או החלפתי את מועד הצגת המנוי האם אני צריך לקחת כרטיסים בקופה?
תשובה:    בהחלט לא - להצגת מנוי / בחירה נכנסים עם כרטיס המנוי, אין צורך לקחת כרטיסים בקופה.

שאלה 6:   החלפתי מועד להצגה או באתי להצגת בחירה איך אני אדע את מקום מושבי?
תשובה:    לפני כל הצגת מנוי / בחירה תקבל הודעת SMS עם שם ההצגה ומקום  הישיבה, כך שבזמן כניסתך לאולם תוכל להעזר בהודעה שקיבלת כדי לאתר את מקומך. גם אם מסיבה כלשהי לא קיבלת הודעה תוכל להעזר בנציגת שרות הנמצאת בלובי או לבקש מסדרן לאתר לך את המקום. בנוסף לכך בחשבונך האישי באתר האינטרנט בדף "הכרטיסים שלי" מופיעים הארועים שטרם ניצלת ומקום הישיבה שלך. ממומלץ מאד לעדכן פרטים אישיים כדי שנוכל לשמור על קשר.

שאלה 7:   אני מנוי בתיאטרון האם אני יכול להזמין הצגת בחירה באתר?
תשובה:    כן מנוי בתיאטרון שנרשם במערכת, ע"י שרות הלקוחות של התיאטרון וקיבל שם משתמש וסיסמה יכול להזמין הצגת בחירה באתר (ללא כל עזרה מנציגת שרות הלקוחות). כל הצגת בחירה (ללא תוספת תשלום) ניתנת להזמנה באתר המכירה של התיאטרון ע"י בחירת סוג הכרטיס המתאים. לאחר בחירת המקום הרצוי (בגוש המנוי שרכשת בלבד) תידרש להזדהות במערכת ע"י שם משתמש וסיסמה ובסיום הפעולה תקבל הודעת דוא"ל המאשרת את ביצוע הפעולה. אין צורך לאסוף כרטיסים בקופה! בכרטיסך האישי באתר תוכל לעקוב אחר הפעולות שביצעת ומועדי ההצגות שלך.

שאלה 8:   אני מנוי בתיאטרון האם אני יכול לצפות באתר בפרטי כרטיס המנוי שלי, במועדי ההצגות שלי ולבצע פעולות בכרטיס?
תשובה:    כן בהחלט - מנוי ששם המשתמש שלו והסיסמה הוזנו במערכת ע"י שרות הלקוחות של התיאטרון יכול להכנס לכרטיסו האישי באתר המכירה, (באמצעות הפרטים הנ"ל) לצפות במועדי ההצגות שלו (הצגות שטרם ראה ב "הזמנות פתוחות" והצגות שראה ב "הזמנות") ולבצע פעולות בכרטיס. ממולץ בכניסה ראשונה למערכת לשנות את הסיסמה כדי להגן על פרטיותך. אם מסרת את פרטיך ועדיין לא קיבלת סיסמה, באפשרותך להזין את שם המשתמש שלך וללחוץ על הקישור "שכחתי סיסמה?" המערכת תשלח לך, אוטומטית, את הסיסמה למייל שלך.

שאלה 9:   אבד לי כרטיס המנוי מה עלי לעשות?
תשובה:    עליך להודיע מיידית לשרות הלקוחות של התיאטרון כדיי שכרטיסך הגנוב יחסם ויונפק לך כרטיס חדש.


שאלה 10:   קיבלתי SMS מתיאטרון הצפון האם פתיחת ההודעה עולה לי כסף?
תשובה:      בהחלט לא

שאלה 11:   יש לי היום הצגה ולא קיבלתי הודעת SMS לתזכורת, איך אוכל לוודא את קיום ההצגה?
תשובה:      אם לא קיבלת הודעת SMS לתזכורת לא בוודאות אין לך הצגה היום. באפשרותך לוודא את קיום ההצגה ע"י בדיקה בחשבונך האישי באתר האינטרנט (בדף "הכרטיסים שלי") / בדיקה בלוח אירועים באתר  ופניה לשרות הלקוחות בתיאטרון (04-8814814). בנוסף מומלץ לבדוק, עם ספקית הסלולר שלך, אם הטלפון הנייד שלך אינו חסום להודעות SMS ממפרסמים.