המשך ישיר לקונצרט "אפריקה" מהעונה הקודמת בו ביצענו חומרים אפריקאים וברבריים שמהווים את המקור העתיק של מוסיקת הבלוז האמריקאית. והפעם, כמה צעדים קדימה, קלאסיקות הבלוז והמוסיקה השחורה פוגשות את התזמורת, העיבודים והצליל הייחודי של התזמורת. את המופע תוביל זמרת הנשמה המובילה בארץ, מרגלית צנעני, אמנית שיצקה ישראליות אמיתית לתוך המונח מוסיקה שחורה, על ידי שילוב אלמנטים של ג'אז ובלוז במוסיקה ים תיכונית. ולצידה, אנסמבל מתוך העבריים מדימונה, הקהילה הייחודית מהדרום שידועה בכישרון המוסיקלי של חבריה.