| תאריך | שעה | יום | מיקום | רכישה |
על כתיבה, מזווית הראייה של הסופר, בדגש על רבי המכר: "משאלה אחת ימינה" ו"ארבעה בתים וגעגוע". ממה מתחיל ספר? איזה מתח מתקיים בכתיבה בין תכנון לספונטניות? האם יש דבר כזה "השראה"? מי באמת כותב את הספר, הסופר או הדמויות? מה קורה כשדמויות מתחילות להופיע לכותב בחלומות? ו-איך יודעים שספר נגמר?